Wednesday, April 11, 2012

Heading to Our Destination : Sarawak



Lokasi : KL International Airport
Filmed on Nikon Coolpix S3100
Edited on sony vegas pro 10.0

Assalamualaikum !


Apa khabar semua ?! Aku harap korang sihat-sihat belaka.. Dan tonton video tadi ?
Video nih merupakan trailer untuk entri aku yang akan datang nih(entri pun nak ada trailer..haha..).. Lokasi video ni adalah di Kuala Lumpur International Airport. Kali ni aku nenggunakan kamera digital Nikon Coolpix S3100 untuk merakam sepanjang perjalanan menuju ke kapal terbang. Software yang aku gunakan untuk edit video ni ialah sony Vegas Pro 10.0..

Vacation bersama family sangat menyeronokkan.Dapat meluangkan masa bersama dorang
Dan yang paling menarik sekali..FREE ! hehe..
Semua disponsor oleh abah aku.. En. Ismadi Bin Ismail..Thank you abah !
Penerbangan yang bermula daripada jam 8.15 pagi dan tiba pada jam 10.00 pagi..
Setibanya kami di Kuching Airport..Kami dibawa oleh pemandu pelancong kami ke homestay kami.

NADIN HOMESTAY.


Homestay ini sangat selasa dan bersih.
Dan yang ni pulak binatang tunggangan kami...dialah yang bawa kami ke kawasan-kawasan
menarik yang ada di sekitar Kuching.


untuk mengetahui lebih lanjut tentang cerita kami..lawati lah entri aku yang akan datang

SELAMAT MEMBACA !




0 comments:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment