Tuesday, November 15, 2011

Sumber Inspirasi Aku




Bila usha2 video-video yg dorang create.Teringin lak aku nak jadi videographer.Travel sana sini Brazil larh France larh macam-macam tempat la dorang pegi semata-mata nak cari background yg smart.Hasilnya jadi lah video smart tahap hanjeng cam video yg aku post nieh.Nak produce video yg boleh menarik minat orang bukan senang beb.Tahap ke-kreatifan tu kena maksimum baru la hasilnya lumayan ! Aku pun ada jugak buat video.Tapi tak la sehandal dorang.Aku buat just nak tau tahap ke-smart-tan dan ke-kreatifan aku.

Ni antara video yang aku create : Electrical Engineering Night .

Ternyata video aku wat cam harem.haha.So,aku kena banyak explore and study lagi gimana mau videonya tampak menarik dan juga bergaya.Korang komen la video yang aku wat.Adakah boleh diterima atau layak dicampak ke RECYCLE BIN !



0 comments:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment