Tuesday, May 3, 2011

Di Puncak Broga !





Apa yang menarik tentang bukit ni ? kat uma aku ngan korang pun ada bukit jugak kan....
Kalau korang nak tau. Disini lah satu-satunya bukit yang mempunyai landskap yang amat menghijau kemilau gemilau. Bukit rumah korang ada ? haha Walaupun kat kampung aku berlambak lalang2 dan rumput2 camni. Tapi tak lah secantik tempat ni. Sebab tu la tempat ni menjadi tarikan pelancong-pelancong dari merata tempat !

Lihat lah antara gambar-gambar yang aku snap ni. Menarik kan Broga Hills !


Korang snap la macam mana pun gaya. Pic korang tetap akan smart sebab tempat ny naturally memang
smart ! menarik ! tertarik ! keranaaa ini adalah ciptaan Allah S.W.T yang amat terindah sekali.
Apasal larh muka mamat ni je yang banyak kuar dari tadi ? kalau korang nak tau jawapannya. Dia lah pemilik kamera yang aku guna ni.haha Kompem-kompem la gambar dia je yang banyak !


Apa yang aku harapkan keindahan ciptaan-Nya
dapat dikekalkan agar cucu-cucu kita punya cucu-cucu dan cucu-cucu yang seterusnya juga dapat
merasai keindahan seperti apa yang kita dapat hari ini. Kepada PEMAJU-PEMAJU tu Jangan nak wat taman perumahan lak atas bukit ni. Memang mintak penampar dari aku ! haha

Jadi sampai disini saja lah penjelajahan kita pada kali ini.

Assalamualaikum !







11 comments:

  1. tanx..baru je belajar-belajar snap..guna kamera biasa je baru..hehe

    ReplyDelete
  2. wah..nice laa razi..hihihi sukenyer tgk pic kat blog kau ni..hihihi

    ReplyDelete
  3. tengkiu3! hahaaha.....dorang yang pandai posing..mang la gamba cantek..hehe

    ReplyDelete
  4. Rohaizat Mat RadziMay 7, 2011 at 4:55 AM

    xlawa lah razi !
    sume nk puji aq nk kutok la..
    =)

    ReplyDelete
  5. cantek langit, tapi ko naik bukit je?

    ReplyDelete
  6. smart beb
    seyes smart
    aku minat gmbar2 yg ko snap ni

    ReplyDelete
  7. to addam juhari...macam2 gunung ganang da aku naek..tapi yg ny je aku sempat snap gamba..hehe

    ReplyDelete
  8. sangat chantik.. btw, bukit brogai tu dekt mne?

    ReplyDelete
  9. broga tu dekat semenyih selangor.nak tau lebih detail.try la google map =)

    ReplyDelete
  10. gambar smart habih! jeles2 =)

    ReplyDelete